Search

CNI Water Life

Posted by Firdaus at 9:09 PM

CIMB / Alliance Bank = RM125.00 X 12 Bulan = RM1500
0% INTEREST !!!!

Pemilihan Penapis Air


Keluarga yang sihat ialah keluarga yang mengamalkan gaya hidup yang menitikberatkan senaman, istirehat dan makanan. Oleh kerana 70% komposisi tubuh badan manusia adalah terdiri daripada air, maka kita mestilah minum air dalam kuantiti yang banyak tetapi air yang diminum juga mestilah air yang bersih, kaya dengan zat galian, bermolekul kecil, bertenaga dan diaktifkan seperti Sistem Waterlife CNI.

Sistem Waterlife CNI merupakan gabungan penulenan dan pengaktifan paling sempurna. Sistem ini membekalkan kepada anda air yang ditapis 100% dan ditulenkan mengikut piawaian. Dengan itu ia membolehkan anda menulenkan tubuh badan sekaligus menikmati air yang diaktifkan yang baik untuk kesihatan.

Punca Air


CNI WATER LIFE ON AIR (TV3)


Gabungan Penapis Istimewa Sistem Waterlife CNI

1. Penapis Seramik

Saiz liang 0.9 mikron, dihasilkan pada suhu melebihi 1000 darjah celsius, berongga di tengah-tengah dan dipenuhi liang yang boleh ditembusi, berupaya menapiskan lumpur, pasir dan batu halus, karat besi dan jirim-jirim lain dalam air. Ujian membuktikan liang berukuran 0.45 hingga 1.0 mikron dapat menghapuskan 99.9% bakteria dan penapis ini menepati piawaian keselamatan.

2. Penapis Pelembut Resin
Penukaran ion melembutkan air dan mengimbangkan ion dalam air, menghapuskan logam berat atau bahan karsinogen agar air menjadi lebih lembut dan lebih manis.

3. Penapis Butiran Karbon Aktif
Diperbuat daripada butiran arang tempurung kelapa yang berupaya mengurai bahan-bahan kimia dalam air, menghapuskan bau klorin yang tidak menyenangkan, racun rumpai dan sebagainya. Malah ia juga mampu menyingkirkan pewarna, memulihkan kesegaran dan rasa manis air.


4. Penapis Bio-Seramik
Berupaya menjana dan mamancarkan gelombang magnetik infra merah jauh. Resonans yang tercetus antara gelombang magnetik dan molekul air meningkatkan muatan oksigen dan tenaga dalam air, mengaktifkan molekul air dan memecahkan kelompok molekul air yang besar menjadi kecil, menghasilkan air lembut dan hidup supaya ia lebih mudah diserap oleh sel-sel dan menjadi lebih bertenaga. Sel-sel yang bertenaga dapat membantu merangsangkan metabolisma dan peredaran darah, meningkatkan daya penyerapan dan daya imun serta mengawalatur sistem endoktrin yang seimbang. Semua ini adalah syarat untuk membina tubuh yang sihat, cergas dan bertenaga.

5. Penapis Tourmaline Diperbuat daripada Tourmaline yang berupaya memancarkan ion negatif dan physioletrik yang semula jadi. Pengambilan air ini secara kerap dapat membantu mengimbangi ion negatif dan positif dalam tubuh, membolehkan tubuh mencapai “Keseimbangan Yin dan Yang”, meningkatkan sistem peredaran darah, meredakan tekanan, meningkatkan kecergasan dan menguatkan sistem imun.

6. Penapis Blok Karbon Aktif
Penapis ini dibentuk dengan memampatkan karbon aktif yang dikisar halus bersama bahan mengikat dan kemudiannya diakur hingga terbentuknya blok pejal dengan penyerapan dan keberkesanan kinetik yang terunggul. Penapis ini menulenkan air buat kali kedua, kimia, gas bertoksik, sisa-sisa radiasi dan bahan cemar lain secara menyeluruh.

7. Penapis Seramik Anti-Bakteria Nano
Penaps seramik ini dihasilkan melalui teknologi nano terkini bagi meningkatkan air Sistem Waterlife yang bertenaga tinggi dan selamat dari segi mikrobiologi. Partikel seramik nano mempunyai keluasan permukaan relatif yang sangat besar dapat meningkatkan kadar pengaliran air yang beroksigen, seterusnya meningkatkan fungsi penghapusan bakteria dan kulat.

Keistimewaan Sistem Waterlife CNI

1. Teknologi canggih sistem waterlife 2. Air bersih dan sihat
3. Molekul air yang lebih kecil supaya mudap diserap oleh tubuh
4. Ekonomi dan berbaloi
5. Konsep DIY – senang dipasang dan
diguna
6. Mengandungi mineral
7. Menjana tenaga & Qi
8. Kemas dan praktikal


Air Sistem Watrelife CNI
“Membolehkan anda sekeluarga hidup sihat, cergas dan ceria”

Optimumkan Kegunaan Air Hidup

1. Dengan air Sistem Waterlife minuman bertambah sedap.
2. Dengan air Sistem Waterlife nutrien pemakanan tambahan lebih mudah diserap dan lebih berkhasiat
3. Dengan air Sistem Waterlife kesan produk penjagaan kulit lebih terserlah
4. Dengan air Sistem Waterlife bahan makanan lebih bersih dan segar.



1 comments:

somutmerah said...

good blog!nice item for everybody..
tambah info pasal air dan testimoni waterlife di link ni..
http://www.ehoza.com/v4/forum/home-lifestyles/15264-cni-waterlife-system.html

p/s:contact sy bro utk kongsi2 ilmu..somutmerah@ehoza.com