Search

Permata Suri

Posted by Firdaus at 9:32 PM


Kandungan Permata Suri:

1. Manjakani (Quercus Infectoria) Kaya dengan tannin dan asid tonik, mempunyai ciri antiseptik dan antioksidan semulajadi. Manjakani juga kaya dengan protein, lemak, karbohidrat, pelawas, kalsium, zat besi, vitamin A,E, dan B.

2. Kurma (Phoenix dactyfera I.) Mengandungi kallum, glisin, dan theronine. Ia telah digunakan untuk memulakan penghasilan laktos bagi penyusuan badan. Ia juga dipercayai dapat meningkatkan ketahanan badan dan tenaga batin.

3. Daun Sireh (Piper beter linn) Sejenis antiseptik perangsang digunakan secara tradisional sebagai bahan kumut dan cucian wanita.

4. Jintan Hitam (Nigelia Sativa) Biji berbau strawberi dengan rasa pedas seakan-akan buah pala. Biasa digunakan untk menambahkan perisa makanan dan merawat masalah cacing dalam usus, urat saraf, kembung, menggalakkan perpeluhan dan pencegah serangga yang berkesan.

5. Halban (Vitex Pubescens) Menggalakkan penghasilan sejenis hormon kelenjar pituitari (LH) yang secara tidak langsung meningkatkan penghasilan progesterone dan membantu mengawal kitaran haid.

6. Jarum Emas (Striga asiatica) Mempunyai ciri anti-radang berguna untuk meredakan bengkak dan radang. Ia juga meransang pencernaan seterusnya membantu menyingkirkan toksin.

7. Madu (Honey) Membekalkan tenaga untuk meningkatkan kecerdasan, memulihkan jangkitan ringan, memelihara serta memperbaiki kulit.

8. Kacip Fatimah (Labisia pumila) Diambil secara tradisional dalam minuman untuk merawat masalah disentri, rheumatisme dan masalah berkaitan bersalin dengan berkesan. Kandungan fitoestrogen didalamnya dapat menegangkan tisu dan otot badan.

9. Akar Serapat Terkenal di Asia Tenggara dalam rawatan selepas bersalin.

Faedah mengamalkan PERMATA SURI

Mengeratkan hubungan kelamin. Mengurangkan masalah keputihan. Menegangkan kulit faraj.Mengurangkan lelehan lendir. Memperbaiki tisu dan mengecutkan rahim yang rosak atau kembang. Mencuci dan mengeringkan luka selepas bersalin. Mengurangkan kegatalan dan bengkak pada faraj. Memberikan bau harum pada vagina. Memberikan kesegaran pada bahagian pinggang dan sendi-sendi serta menghilangkan rasa mengantuk. Fungsi kandungan herba adalah untuk menyingkirkan toksin dalam badan.

Testimoni Pengguna Permata Suri

“ Saya adalah seorang wanita berusia 40 tahun, mempunyai 6 orang cahaya mata. Masalah saya adalah sering kesepian. Ini adalah kerana suami saya jarang pulang ke rumah. Selalu “outstation”, bermesyuarat dan bermaca-macam alasan lagi. Namun setelah diperkenalkan produk ini, semuanya telah berubah…..Suami saya sudah mula lekat di rumah dan amat jarang sekali meninggalkan saya lagi..Syukur kepada Allah kerana menemukan saya dengan produk ini”

Pn. Sabariah, Tumpat.

“Sejak dari mula akil baligh (datang bulan), saya telah menghadapi masalah senggugut. Akibat daripada itulah saya tidak dapat hadir ke sekolah dengan baik. Setiap kali datang bulan, pasti saya tidak dapat hadir ke sekolah dan ia mengganggu sesi pembelajaran saya. Suatu hari, kawan emak saya memperkenalkan produk Permata Suri dan Joshi Pad (tuala wanita) CNI kepada saya. Oleh kerana tidak tahan lagi untuk menanggung kesakitan, saya terus mencubanya. Alhamdullilah bulan yang seterusnya masalah saya semakin berkurangan dan hampir tiada lagi. Terima kasih kepada Makcik Hawa dan CNI kerana memperkenalkan saya produk yang sungguh luar biasa. ”

Sarimah Nordin, USM, Pulau Pinang.


source: http://testimonicni.blogspot.com


4 comments:

Anonymous said...

Kalau masih menyusu bayi , boleh makan ke?

Nur Affa said...

kalau nak beli dari akak boleh ke?

Anonymous said...

Mcm nk dpt kan produk ni?

M@M@ SH@RIDZ said...
This comment has been removed by the author.